Pamiętacie recenzję gierki "Hook"? Jeżeli nie, tutaj można poczytać: http://xpil.eu/moja-trucizna-codzienna-hook/
Dziś recenzja bardzo podobnej gry, mianowicie Loop.
W Loop chodzi o to, aby podomykać wszystkie ścieżki - obracając elementy na planszy o kąt prosty.
Przykładowa plansza do rozwiązania:

A poniżej ta sama plansza - już rozwiązana:

Jak widać, wszystkie oryginalne elementy z górnej planszy znajdują się też na planszy dolnej - tylko poobracane o wielokrotność kąta prostego.
Oczywiście, jak to zwykle bywa, czym dalej w las tym więcej drzew - plansze robią się coraz większe i bardziej zagmatwane, jednak naczelna reguła pozostaje ta sama: podomykać wszystkie ścieżki. Trochę się kojarzy z PipeMania, tylko z bardziejszym międzymordziem i bez elementu paniki-hydrauliki.
Tuszę, iż nie każdemu owo cudo podejdzie - nie ma tu niczym nieuzasadnionej rzezi, fruwających flaków ani ostrej, metalowej muzyki w tle. Ale a nuż...
Link do gry: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.balysv.loop
Jeżeli chcesz do komentarza wstawić kod, użyj składni:
[code]
tutaj wstaw swój kod
[/code]
Jeżeli zrobisz literówkę lub zmienisz zdanie, możesz edytować komentarz po jego zatwierdzeniu.